只要是Petalpusher瞇的我都高度推薦。



也不知道為了貼Pure為什麼要寫一堆拉拉雜雜的,總之這一首歌是我接觸Deep House以來最喜歡的一首,但是真正讓我百聽不厭的是Petalpusher的Remix,若說DJ最重要的任務是用音樂營造情緒跟氣氛,Petalpusher對我來說就是高手高手高高手

Petalpusher在台灣有沒有名我不知道,但是Miguel Migs這個名字在台灣電音界中應該是一個如雷貫耳,總之,就是同一個人。據說Miguel Migs來過台灣表演,專輯台灣也有代理,重點也是好聽,算是我覺得作品水準算蠻一致的DJ。

Miguel Migs有自己的Label,叫做Satled Music,我推薦的專輯是Nude Tempo One(應該也是Naked Music的)。台灣好像只有代理Those Things,但是個人認為他的Remix通常比較好聽。

這個Petalpusher的版本收錄在Nude Dimension 2,還是Naked的專輯,不知怎麼搞的他就是硬把這首歌變成解放無比,然後我每次聽了都會跟著大叫「Free~~~ Free~~~ Free~~~耶耶~」,然後整個嗨。

Deep House是好物,不要被台灣人所謂的「電音」刻板印象給混淆了。 深沈的重拍跟柔美的女聲,很適合心情放鬆的夜晚。另外推薦DJ Kaskade,好像在台灣更有名,不過我目前為止只下手買他其中一張專輯,有機會在另外貼上。

(檔案有13MB多,要花點時間load,請耐心。)

some people look for love
settle when they've looked enough
others will take their time
takes too long they'll soon find
some people need their fear
they think it makes life clear
no one's on earth alone
yet everyone's on their own

someday one day maybe
somehow, not now and you will find
what you lose
when you have peace of mind
most start out with great ambition
years gone by
lose your time lose your mind
drink that wine, drink that wine

look at me i'm pure
everything that i am i adore
it's the reason that life is for
it's my heart that i need to be sure
heep it pure
be pure, anything that you dare and more
every nap of my hair i'm pure
what you love at the root, at the core
keep it pure

some people look for love
settle when they've looked enough
most people think they have time
to begin life
they're so wrong
they're so wrong
they're so wrong
what i dream of, if i dream hard enough
will become mine
if i don't run out of all my time
most people have intuition
to love life
love your life
feel alive, feel alive
look at me i'm
free..........



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    water320 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()